Forum Forum dla osˇb zmagaj▒cych siŕ z tr▒dzikiem Strona G│ˇwna Forum dla osˇb zmagaj▒cych siŕ z tr▒dzikiem
Tr▒dzik...Choroba cia│a.. i duszy ...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

a ty o nicku nie radz─Ö

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dla osˇb zmagaj▒cych siŕ z tr▒dzikiem Strona G│ˇwna -> MAM TRíDZIK ! - Czyli krˇtka historia jak to siŕ zaczŕ│o....
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Zadomowiony na dobre :)



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 707
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 4:57, 05 Kwi 2014    Temat postu: a ty o nicku nie radz─Ö

hmm ja tez tak miałam jak zaczynałam, wytrzymałam dwa dni, nie mogłam się zwlec z łożka, bolały mnie powieki, robiło mi się ciemno przed oczami, przerwałam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ranking lekarzy.
Od pijak├│w si─Ö odchodzi, zostawia si─Ö ich samych z ukochanymi procentami, a nie meczy ┼╝yciem z nimi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

MIALAM WYCIETA BLIZNE I ZESZYTA PONOWNIE MINELY OBECNIE 2 TYG OD OPERACJII BLIZNA MA 11 CM DLUGOSCI I JAK NARAZIE OKOLO MAX 2 MILIMETROW SZEROKOSCI! [link widoczny dla zalogowanych] Dzi┼Ť jak sie przebudzi┼éam o 5 by┼éo to samo.
jak super, to radze odwiedzi─ç Denique w Arkadii hmm...co┼Ť ma┼éo dziewczyn z problemem co si─Ö nazywa PROLAKTYNA!? Powiedzial ze to koniec i spakowal sie! pozdrawiam Moja sko┼äczy nied┼éugo 7 mcy wi─Öc mo┼╝e kupi─Ö ten tran. [link widoczny dla zalogowanych]
Taka wielka mi┼éo┼Ť─ç Ty A mnie si─Ö podoba Alicja .. - brak przedsiebiorczosci otrzymuje sie w genach? totalna..;p albo julia mia┼éa sie nazywa─ç tak moja siostra ale mam brata ..;p przezywali by j─ů jeszcze eee... Ja tez mia┼éam wcze┼Ťniej nieregularne miesi─ůczki przez ta prolaktyn─Ö,ale dzi─Öki CLO(od 3 dc ta te p─Öcherzyki) cykl sie skraca do oko┼éo 26-28 dniowego). Ale narobi┼éy┼Ťcie mi ochot─Ö na masturbacj─Ö , mam 17 lat. Dentystka nie mog┼éa wyj┼Ť─ç ze zdziwienia jak u niej by┼éam i stwierdzi┼éa ┼╝e \mam z─ůbki jak plastelina\.
Witam, napisz do mnie na maila czy masz dzieci, ile jeste┼Ťcie po ┼Ťlubie, czy mieszkacie z rodzicami czy osobno, w jakim jeste┼Ťcie wieku i jak chcesz to mniej wi─Öcej jaki jest tw├│j wasz stan posiadania, to postaram ci co┼Ť m─ůdrego doradzi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie ja stopniowo najpierw odstawiam mieso i wszystkie ciężkostrawne potrawy tydzien przed jem z reguły warzywa i owoce oraz odtłuszczone jogurty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a teraz chce je ┼Ťci─ůgn─ů─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]
To był ostatni dzwonek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kupilam swojego na Allegro za 199z┼é + przesy┼éka : [link widoczny dla zalogowanych] Mam zmarszczki - du┼╝─ů tzw lwi─ů , nosowo -wargow─ů , nad g├│rn─ů warg─ů no i og├│lnie sk├│ra traci spr─Ö┼╝ysto┼Ť─ç a w dodatku jestem stosunkowo szczup┼éa wi─Öc podk┼éadu t┼éuszczowego brak.
dzieki za pomoc ;/ Moje ┼╝ycie sie zawali┼éo ,jest mi ┼║le nie wiem co mam ze sob─ů zrobic raz juz da┼éam mu szanse 6 lat temu i ponownie to zrobi┼é . bez sensu. Nie mia┼éem kasy na porz─ůdnego wi─Öc pokusi┼éem si─Ö na niego. ja dodoam do tego kawy imbieu i cynamonu i maseczka na cellulit gotowa [link widoczny dla zalogowanych]
W wieku 24 lat po parunastu latach myslenia o bliznie i jej maskowaniu, dostosowywaniu zycia do tego aby jej nie pokazywac, decyzja o jej usunieciu i normalnym zyciu. jest gejem czy nie jest????? Dr Paj─ůk to gwiazdor ma ┼Ťwietny marketing i tyle. ´╗┐czy do niebieskich jeans├│w pasuje bordowy sztruksowy p┼éaszcz do kolan? Ale efekty s─ů: Ja to ju┼╝ kasioolka sie normalnie kapi─Ö... ehmm...paznokcie...temat rzeka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

yahoo.pl????
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedna mówiła mi jak mam oddychac,druga przebijała mi pepek,trzecia jej pomagala a czwrta tak sobie stała...hehe czułam sie jak na porodówce xD Ale teraz mam piekny brzuszek i kolczyk jest bardzo sliczny a wiec POLECAM ;*** hej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie jem cały dzień .. [link widoczny dla zalogowanych] Gorniaczki pierwsza plyta -byla juz super,tak mocnego glosu i czystego zarazem nikt nie ma!!!!!!!!!!!
Witam wszystkich. Nie rozumiem stwierdzenia, ze polozne moze cos denerwowac. sory za orto i za formulowanie zdan ale sie spiesze . Do br─ůzowej sukienki ┼éadnie wygl─ůda bi┼╝uteria miodowo - z┼éota lub wrzosowa. Ja tez by┼éam u kosmetyczki i jestem super zadowolona. [link widoczny dla zalogowanych]
Nawet sie nie dowiedzia┼éam co mi dok┼éadnie dolega i czym jest to spowodowane, bo wykurzy┼é mnie z gabinetu (oczywi┼Ťcie nie by┼éam zarejestrowana, bo z wynikami do niego sie przychodzi kiedy sie je ma i bez kolejki), a raz kiedy┼Ť by┼éam um├│wiona na wizyt─Ö to czeka┼éam 1,5 godz, ┼╝eby wej┼Ť─ç!! Bylabym ogromnie wdzieczna gdybyscie pomog┼éy. [link widoczny dla zalogowanych] - Chill To moja zas┼éuga Chochlik potem na┼éozy┼éam bardzo jasny blond farbe - to by┼éa loreal albo garnier natea nutrisse nie pamietam ale w tym okresie czasu farbowa┼éam w┼éasnie tymi farbami I jeszcze do pseudonaczycielki - bro┼ä Bo┼╝e nie m├│w o sobie ┼╝e jeste┼Ť pedagogiem, bo widz─Ö ┼╝e nie masz o tym poj─Öcia. loreal profesional super
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

lekarz postawi┼é diagnoz─Ö pod okostne z┼éamanie ko┼Ťci promiennej teraz ┼Ťci─ůgn─Öli mi gips ju┼╝ nie boli mnie r─Öka ale tak jakby mi─Ö┼Ťnie gdy np.
[link widoczny dla zalogowanych]
Teatrze Wielkim Nie ma mnie w Polsce i bardzo trudno zorganizowa─ç mi wszystko jak trzeba.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam [link widoczny dla zalogowanych] Makary u Janowskiego
teraz wiem,ze dobry fryzjer to podstawa. Bardzo polecam bo atmosfera jest swietna a bliskoc do Polski zmiejsza koszty utrzymania (tj. Przek─ůska: Nie wspominaj─ůc o wygodzie nosz─ůc te buty czasami zapominam ┼╝e je mam na sobie. zanim zaczelam tez mnostwo przeczytalam i skonsultowalam watpliwosci z kilkoma trenerami, stad wiem ze robilam dobrze [link widoczny dla zalogowanych]
Aah! jakich specyfik├│w odradzacie? zaczynam do dzi┼Ť g┼éod├│wk─Ö dzieki waszym namowom, nie wiem czy wytrzymam. 1. Hej dziwczyny jak wam idzie na tej diecie ile sie chudnie myslicie ze jest zdrowa? kr─Öglicka wygl─ůda jak deska do prasowania, tak p┼éaska ze nie widac nawet biorer, nie ma pupy, nie ma czym zakr─Öci─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha i mam nie mało do zrzucenia bo waże 82kg przy wzroscie 164 wiec jest co spalac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Zadomowiony na dobre :)



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 707
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 4:58, 05 Kwi 2014    Temat postu: Do takich portaskow beda git

ostatnio robilam ┼╝eliki kolezance, kt├│ra chciala pol─ůczone dwa brokaty na ukos i do tego cyrkonie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kombinuje, ┼╝e 50 kg przy wzro┼Ťcie 167 cm to b─Ödzie w┼éa┼Ťnie ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

matko jaki problem [link widoczny dla zalogowanych] dziekuj─Ö ci za wszystkie informacje i pozdrawiam
czy prowadzenie ci─ů┼╝y u niego (Mastermed) jest / dro┼╝sze / ta┼äsze / koszty s─ů takie same / jak w klinice Arciszewskich ??? Od d┼éu┼╝szego czasu poszukuj─Ö kursu w Warszawie na kt├│rym naucza┼éabym si─Ö wszystkiego od podstaw, dok┼éadniej m├│wi─ůc kursu dla os├│b poczatkuj─ůcych. wczesniej blizna miala 1,5 a moze nawet i 2 cm szerokosci, a teraz jest na 1mm!!! czasem robie to siedzac w pustej juz wannie, czaem stojac. 2. [link widoczny dla zalogowanych]
tylko nieatrakcyjne nieruchawe ciamcie ┼╝ony tak maj─ů ┼╝e m─Özowie nie chc─ů si─Ö z nimi kocha─ç, tylko wol─ů zaspokaja─ç si─Ö sami przed kompem, te atrakcyjne i pracowite w ┼é├│┼╝ku zawsze mog─ů liczy─ç na swoich m─Ö┼╝├│w - i w ┼é├│┼╝ku i w pracach domowych, z paszkwilami nie chce si─Ö nawet wychodzi─ç gdzie┼Ť razem- nawet na zakupy, bo to obciach dzwiga─ç zakupy maj─ůc u boku jakiego┼Ť kotleta, lepiej wyj┼Ť─ç gdzie┼Ť z tr├│jk─ů dzieci ni┼╝ z ni─ů sam─ů, mi┼éo┼Ť─ç nigdy nie umiera sama , trzeba jej w tym pom├│c swoim lenistwem i wygodnictwem czy niezaradno┼Ťci─ů, jak co┼Ť mam 25 lat m├│j nr gg 13076036 Po mniej wi─Öcej dw├│ch tygodniach m─Öczenia si─Ö z palcem postanowi┼éam p├│j┼Ť─ç do prywatnego dermatologa, aby stwierdzi─ç przyczyny takiego stanu mojego palca. Od nas zalezy jak ich bedziemy uzywac. M├│j wyk┼éadowca opowiada┼é kiedy┼Ť o swoim znajomym, kt├│rego napadli i poder┼╝n─Öli mu gard┼éo, faceta odratowano, a on stosowa┼é w┼éa┼Ťnie codziennie ten masa┼╝, juz na drugi dzien po operacji - i blizna prawie niewidoczna. farbowa┼é─ům moje wlaosy an czarny jakies pol roku.. Zawijaj nale┼Ťniki jak krokiety.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

niestety- zdrada nie jest argumentem stwierdzenia niewa┼╝no┼Ťci ma┼é┼╝e┼ästwa...
[link widoczny dla zalogowanych]
prosz─Ö o rad─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie ┼╝a┼éuj─Ö wydanych pieni─Ödzy (11 tys. [link widoczny dla zalogowanych] marchewka mi pomog┼éa, ale ja mam jasn─ů karnacj─Ö
:-/ No i teraz si─Ö zastanawiam czy zacz─ů─ç od pocz─ůtku czy od momentu gdzie sko┼äczy┼éam, czyli od 8 dnia. Mi─Ödzy posi┼ékami popijaj ciep┼é─ů lub gor─ůc─ů wod─Ö. Cho─ç czuj─Ö si─Ö normalnie to wiem, ┼╝e s─ů to silne leki. Wi─Öcej nie chce bo kobieta ma wygl─ůda─ç jak kobieta nie jak wieszak czy facet. Przemywa─ç nale┼╝y patyczkiem kosmetycznym nas─ůczonym wod─ů utlenion─ů, w ┼╝adnym wypadku nie polewa─ç, do tego smarowanie ma┼Ťci─ů tribiotic!!! [link widoczny dla zalogowanych]
sa naprawde super !! jednak dla nie to bylaby tragedia.. Pozdrawiam. [link widoczny dla zalogowanych] 000091W1L/sr=1-2/qid=1159399744/ref=sr_1_2/302-0173830-41880 41?ie=UTF8&s=music Hamster----> a wiec my Polki... Pozdrawiam W┼éosy farbowa┼éam farb─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mieszkali w Manitobie, czy ktos mo┼╝e ma kontakt do jakiegos \czerwonego krzyza\ lub cos w tym stylu w kanadzie?
[link widoczny dla zalogowanych]
M─ů┼╝ zawi├│z┼é mnie we wtorek, odebra┼é w sobot─Ö. ty sie lecz kobieto ale na glowe!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzisiaj ja niejednokrotnie patrz─Ö na siebie , jaka jestem teraz, jaka by┼éam przed procesem i zgadzam si─Ö z pra┼éatem w 100%, mo┼╝e nie jest a┼╝ tak ┼║le,ale nie raz sam przychodzi smutek, przemy┼Ťlenia, no i nie raz wyrzuty sumienia, kt├│re czasami bardziej czasami mniej dr─Öcz─ů... [link widoczny dla zalogowanych] Zapraszam do ogladniecia zdjec na stroniewww.medivita.net
moja endokrynolog powiedzia┼éa mi, ze prl to jest problem na ca┼ée zycie, mo┼╝na lekami wyr├│wna─ç poziom, ale nie da sie tego wyleczy─ç...i u mnie tak rzeczywi┼Ťcie jest. kt├│ry ma ich rzucic na kolana. trzeba wydac jakies 300zl , ale uwierzcie naprawde sie oplaca i nie wolno sie klocic z profesjonalista ( no chyba ze chce wam zrobic niebieskie wlosy- choc mialam kiedys blond wlosy z kilkoma niebieskimi pasemkami .....) Bromie i MODEL - MEDOWI. Masz racje Jesienna mamo trzeba by by┼éo si─Ö odstresowa─ç bo im bli┼╝ej rozwi─ůzania to tym bardziej atmosfera staje sie napi─Öta. [link widoczny dla zalogowanych]
Dzi┼Ť wieczorem zobaczy┼éam, ┼╝e mam takie ma┼ée czerwone kropki na szyi . Wychodzone cialo nie jest ani zdrowe ani ESTETYCZNE ,o czym juz kiedys pisalam. Gronkowiec ponoc jest dlatego, ┼╝e poprostu z bok├│w paznokcia wychodzi ropa, jest stan zapalny - sowa pani doktor. dzieki za informacje bo sam sie zastanawialem nad wzieciem zabki w ajencje teraz juz wiem ze to nie ma sensu moja znajoma tez jest ajentem i potwierdza te niepochlebne opinie A p├│ki co si─Ö nie martw...Juz wk├│tce fasolki sie posypia Jest bardzo konkretny a przy okazji sympatyczny. puk puk
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poza tym reguluj─ů uk┼éad trawienny i pobudzaj─ů wydalanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Totalna bzdura.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

co do herbaty ja lubie pic dilmaha troche drogi ale na jedzeniu przeciez oszczedzam hihihihihi i smakuje mi jasminowa z zielona herbata a na kupke dzia┼éa na mnie Figurka , ale zauwazy┼éam ze doraznie bo jak czesto to przyzwyczaja sie organizm i nic [link widoczny dla zalogowanych] Od listopada 2004 do listopda 2006 bra┼éam na zmian─Ö, przez trzy miesi─ůce Diane 35 i Mercilon.
Nam szkoda czAsu na takie lu┼║ne pierdo┼éy.Je┼Ťli pasjonujesz si─Ö czym┼Ť w PRAKTYCE, MASZ CIEKAW─ä INN─ä PASJ─ś.b─Ödziemy lgn─ů─ç do ciebie jak do miodu Takie operacje jak wiadomo s─ů niesamowicie kosztowne, dlatego uwa┼╝am, ┼╝e skoro kogo┼Ť na to sta─ç, chce to zrobi─ç to ja nie widz─Ö ┼╝adnych przeszk├│d. Podzia┼éa┼éo, a rynienk─Ö nosi┼éem ok 2 tyg. Najprawdopodobniej jest to 3-4 tydzie┼ä ci─ů┼╝y wi─Öc bardzo wczesna. Lara Fabian Je suis malade [link widoczny dla zalogowanych]
- i czy jest jakie┼Ť powiazanie z rozwodem cywilnym - kt├│rego jeszcze nie mam ??? W ci─ůgu dnia czasem odczuwam lekkie mrowienie, ale to nie przeszkadza. Zazwyczaj mia┼éam regularne @ Ostatnio zaobserwowa┼éam, ┼╝e raz dosta┼éam @ w 20-stym dniu cyklu, nast─Öpna po niej wypad┼éa, nie dosta┼éam. ja w┼éa┼Ťnie teraz mam okres i nie widze r├│┼╝nicy. Crips Ty z marsa? uwa┼╝am, ┼╝e test mo┼╝na zrobi─ç- tylko p├│ki co nie nastawia─ç si─Ö w jedn─ů lub w drug─ů stron─Ö- stres jako dodatek jest niewskazany. M├│j 2 letni synek doczeka wi─Öc rodze┼ästwa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Zadomowiony na dobre :)



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 707
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 4:59, 05 Kwi 2014    Temat postu: Witam Was

Ja mam bardzo du┼╝ego guza tarczycy do wyci─Öcia niestety, wi─Öc pewnie zabieg b─Ödzie skomplikowany:/
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale mam nadziej─Ö, ┼╝e znajdzie si─Ö kobitka, kt├│ra zainteresuje ise moim przypadkiem i napise mi tutaj co nieco z g├│ry dzi─Öki A m├│j jad┼éospis jest nastepuj─ůcy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jezeli czyto i higiniecznie nie powinno byc problem├│w. [link widoczny dla zalogowanych] Tzn nie interesuja mnie kluby, dyskoteki.
Moj plan jest taki: My z mezem narazie stawiamy na nature W mi─Ödzyczasie zmieni┼éam komp, has┼éa i nicki do dawnych portali pami─Ötam, jednak namiaru na dawne konto do fotek - nie Ja szybciej na fb co┼Ť wstawiam, bo za jednym zamachem ogarniam ca┼ée swoje otoczenie Po zrobieniu rtg kregos┼éupa -wyszlo ze mam zwyrodnienie... i wlasnie nadal czekam... [link widoczny dla zalogowanych]
Naturalnie mam swoje bardzo jasne z─Öby wi─Öc nie bylo mowy o rozja┼Ťnieniu Przy okazji mia┼éam wszystkie z─Öby wypolerowane Polecam! Mia┼é kto┼Ť tak jak ja? Ale trzeba ┼Ťrodek pior─ůcy kupi─ç chyba za 20 z┼é z groszami, bez kt├│rego i tak nie wypierzesz dywany, tak czy tak to si─Ö op┼éaca. 1szkl. Swoja zdanie opieram na bezposrednich doswiadczeniach. Lekarz sam zaproponowa┼é, ┼╝ebym si─Ö zjawi┼éa na kontrolnej wizycie, wi─Öc p├│jd─Ö. plus bede naswietlac ja specjalna lampa) wiec takie pozbycie sie blizny jest bardzo pracochlonne nawet jak lekarz zrobi to najlepiej jak potrafi to potem Ty musisz przez wiele tygodni bardzo uwazac i dbac o blizne, zeby nie zaprzepascic jego pracy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale Was nie opuszcz─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
4 bańka chińska
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest mo┼╝e kto┼Ť ,kto podzieli┼éby si─Ö ze mn─ů tak─ů wiedz─ů? [link widoczny dla zalogowanych] oni sie chyba naprawde lubia i sa prze┼Ťmieszni!
przyklejon─ů i po 1 miesi─ůcu mi wypad┼éa, hej.tak czytam wszystkie te porady i mo┼╝e w niekt├│rych jest co┼Ť racji ale niekt├│re to kompletna bzdura-moze teraz wlosy nie beda wypada─ç ale z czasem to sie zmieni,znam to z w┼éasnego do┼Ťwiadczenia...mia┼éam naturalny bl─ůd a teraz mam czarny i te┼╝ schodze z tego koloru ale nie takimi metodami jak inni-zabieg wykonywany u fryzjera nie do┼Ť─ç ze drogi to jeszcze bardzo ale to bardzo niszczy w┼éosy i nie uzyskuje sie ani w 50 procentach po┼╝adanego koloru.najbezpieczniejsza metoda to mycie g┼éowy 2 razy w tygoniu szamponem przeciw┼éupie┼╝owym a zaraz po nim szamponem rumiankowym-piane trzymac przynajmniej przez 5 min na g┼éowie.pozdrowienia tak jak jest narazie jest ok. Poczytam na Wasze opisy z przej┼Ť─ç. Znalazlem. [link widoczny dla zalogowanych]
z drugiej srtony nie mozna przekreslac kazdego...Polacy tez bija i nie mysl tak, ze wszystko co zle spotka cie od neigo...a moze to ejst twoja milosc... hej laseczki Nie wolno je┼Ť─ç ziemniak├│w i banan├│w! o kurde.. No 44 letnia Kasia, to te┼╝ jest dziwne, tym bardziej, ┼╝e nasza Kasia strasznie si─Ö posun─Ö┼éa. (d┼éugo┼Ť─ç czekania zale┼╝y chyba wtedy od szcz─Ö┼Ťcia Jeszcze raz przepraszam ┼╝e przegapi┼éam mo┼╝liwo┼Ť─ç zadania Twoich pyta┼ä :/ s─ů natomiast blogi z kt├│rych du┼╝o si─Ö dowiedzia┼éam i z kt├│rych wynika ┼╝e d┼éugi czas sp─Ödza si─Ö w domu ju┼╝ po wyd┼éu┼╝eniu ko┼Ťci no bo przecie┼╝ przez ok miesi─ůc si─Ö wyd┼éu┼╝a a potem trzy razy tyle si─Ö jeszcze nosi ten aparat ... Ale mo┼╝e p├│┼║niej ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I dobrze było.
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz po?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy to mi minie ? [link widoczny dla zalogowanych] id─Ö na drug─ů rozmow─Ö do rossman , s┼éysza┼éam ze s─ů scenki z typu co by pani zrobi┼éa itd
s─ů te┼╝ o smaku ┼Ťledzia? 30 z ┼é a powiedzcie mi, ile czasu po zdj─Öciu aparatu trzeba chodzic o kulach? Zapytalam o z─Öby...bo, ja te┼╝ mam bulimi─Ö, tylko ┼╝e juztak─ů troch─Ö opanowan─ů, wcze┼Ťniej wymiotowa┼éam przynajmniej raz dziennie, teraz zdarza mi sie raz na tydzie┼ä..i po ka┼╝dym takim epizodzie mylam dokladnie z─Öby i plukalam p┼éynem do plukania ust, noi nie odczuwam ┼╝adnych nieprzyjemnych skutk├│w jak na razie..u mnie bulimia trwa jakie┼Ť p├│┼é roku, mo┼╝e gdybym nie przerwa┼éa tego moje zeby by sie jeszcze zniszczyly? Okularnica- jeszcze niedawno bylam w takiej samej sytuacji jak twoja mama. [link widoczny dla zalogowanych]
Powiem Wam tak-nie sugerujcie sie co czuja inne dziewczyny.Co ja sie naczyta┼éam jakie sa pierwsze objawy ciazy,kiedy mozna zrobic test itp.Kazda z nas moze miec zupe┼énie inaczej-jedna czuje od samego poczatku a inna dopiero po paru tygodniach.Ze mna by┼éo tak-od momentu pojawienia sie sluzu p┼éodnego ''przytulalismy''sie co drugi dzien-tak ┼é─ůcznie 3 razy.Po oko┼éo 2 dniach od owulacji zaczal mnie pobolewac lewy jajnik.Potem dosz┼éo pobolewanie macicy.Na poczatku mysla┼éam ze przesadzam,ze za duzo sie naczyta┼éam o objawach i probowa┼éam sobie wmowic ze to moze p─Öcherz..Ale to nie by┼é p─Öcherz,wyraznie czy┼éam b├│l jajnika i jakby lewej strony macicy.Takie niby k┼éucie ,jednostajne, delikatne ale m─Öcz─ůce.Cos pomi─Ödzy b├│lem owulacyjnym a miesiaczkowym. czy matowe?? No ale sa tez watpiliwosci Z regu┼éy jakie┼Ť p├│┼é godziny musz─Ö j─ů masowa─ç, ┼╝eby wr├│ci┼éa do normy. W ciahu tego czasu moj torbiel sie zmniejszyl okolo 40 %. ale sa dni kiedy czuje totalna bezradnosc, bezsilnosc, brak nadzieji ze kiedykolwiek spedze chociaz godzine w ciagu dnia zeby o niej nie myslac.. Najgorsze, ┼╝e zap┼éaci┼éam ju┼╝ za pierwszy semestr studi├│w podyplomowych z wyceny...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kitek a to nie jest tak ┼╝e tobie to nic nie pasuje?
[link widoczny dla zalogowanych]
To ┼╝e LIDA nie przesz┼éa przez GRANICE prawdopodohbnie wynikn─Ö┼éo z faktu ,┼╝e CELNICY SPRAWIDZLI towar i jak zobaczyli PUDE┼üKA Z CHI┼âSKIMI NAZWAMI a do tego jeszcze PRODUKTU NIE MA ZBYT POWSZECHNIE DOSTEPNEGO W POLSCE i ILO┼Ü─ć TOWARU przeowo┼╝engo przez granice by┼éa NIEDOPUSZCZALNA no to sprawidzili towar i wykrywaj─ůc SUBITRAMIN─ś nastraszyli ┼╝e niby NATRAFILI NA PRZEMYT NIE Groszek..Tobie tez naleza sie gratulacje!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wize pracownicza? [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] polecam ten salon naprawde pełen profesjonalizm, a kosmetyczka P .Edyta Młynarska wykwalifikowana i przemiła .
aha!!dziekuje za odpowiedz. Chcia┼éabym si─Ö zapyta─ç ile si─Ö czeka na taka ksi─ů┼╝eczk─Ö? Na Twoim miejscu zaczekalabym jednak z decyzja. ============================================== Podobno strzynj─ů si─Ö super. [link widoczny dla zalogowanych]
To praca, jak ka┼╝da inna w medycynie dla ludzi z POWO┼üANIEM, ja jak dot─ůd mam do czynienia z fantastycznymi po┼éo┼╝nymi kt├│re ucz─ů zawodu fenomenalnie A jesli chodzi o zarobki, to w Warszawie klaruja sie na ok 2000, (jakie 600 z┼é?? A ja tak si─Ö jako┼Ť nastawi┼éam na wczesniej.. No odezwijcie sie!! Wkurza mnie to bo bo mog┼éam nie je┼Ť─ç, nic by mi si─Ö nie sta┼éo. Ale na milosc boska nie kolor czlowieka mowi o tym czy jest zly czy dobry...aha Berlinka, jezeli juz o ploteczkach to o Polakach za granicami Polski mowi sie zle, bardzo zle. Opieka u mnie w domu lub u opiekunki. ej, w tym rejestrze sa osoby na dietach skutecznych a nie popularnych
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dla osˇb zmagaj▒cych siŕ z tr▒dzikiem Strona G│ˇwna -> MAM TRíDZIK ! - Czyli krˇtka historia jak to siŕ zaczŕ│o.... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin